Saturday, 25 March 2017

Muka Selenger


 

Ni muka bila ke.. oh rabu lepas.. masih sun burn..tgk gambar tak nampak sangat.. tapi kalau tenguk f2f ya rabbi merah gila macam udang kena bako.. smgu lebih org gelakkan muka aku kahkah.. tp skrg dh ok.. 

Masih takde mood nk bercerita pasal redang.. balik dari redang mmg bz je.. so tgk blog pon takde.. aku mmg nk update kt blog.. untuk tatapan hari tua nnt kan.. oh Tuhan berikan aku kekuatan..


Tuesday, 21 February 2017

Malam Tak Boleh Lelap

Malam tadi aku dah tidur awal. dalam pukul 11 lebih. sekali tu aku boleh terbelahak.. terbatuk2 kong kong kong.. jd segar mata aku hahahaha .. sudahnya tdo kul 3 pagi.. sedeh sgt..hilang jelita ok tak cukup tdo hahaha

Aku bulan 3 nak pergi redang.. syiok oh.. lama tak pergi. dah belas2 tahun tak pergi.. tazaba lak.. pergi dgn kawan2.. hiya.!!

Macam pelek lak.. yiha lahhh!!!

Pergi dgn kawan2.. 

Tapi..henfon aku miskin lah..kabur je gamba dia.. gila dah 4 taon kot aku pakai note2 ni.. punye lah syg amat ni. tapi tu la.. dah makin teruk asik henggg je.. tp nk beli baru syg lak sbb masih berfungsi walau hengggg je.. takpe.. selagi boleh hidup pakai je.. batt pon masih ok tak pernah tukar2 lg.. 

Tapi nk g redang ni cane nk snap gamba ni..makanya mari lah kita duduk je belakang kwn2 yg sedap snap gambar.. tumpang camera dierg kahkah.. dierg tak bg aku tolak dierg kat laut hahaha

Eh ok lah .. nak balik...

Babai


Balada Hati

Wednesday, 8 February 2017

Hi

Saya kembali

aku dah bosan fb aku masuk blog..bosan blog aku tutop balik blog aku pergi fb.. pastu aku wechat..aku dak2 wicet korang ape tau #sambiljogetraver

kahkahkah